سلام بچه ها

سلام بچه ها یه چند تا اتفاق اتفاده

اوناهم به به این شرحن

اولا که جمعه ساعت ۸ تا ۱۰ بچه هایی که واسه کافی نت پول دادن انشا الله می رن واسه کافی نت با استاد بقیه هیچی باید توی دانشگاه الاف شن

البته تقصیر من نیست بازم می خوام بیام باهاتون صحبت کنم هو می کشید هیچ کس تا الان این جوری به من توهین نکرده بود بمانددوم این که استاد بشیری  پنج شنبه و جمعه می یاد گفته فصول ۳ و ۴ و ۵ و ۶  رو بخونیم تا وقتی می یاد کلاس های رفع اشکال بذاره راستی خواستم یه چند تا کار بکنتم نمیدونم در حال تعویق هستن یا نه بستگی به کار بچه ها داره نه من  یکیش این که شمارتون رو بگیرم تا اگه چیزی شد بهتون زنگ بزنم البته نمی دونم ببینم خدا چی می خواد راستی من تند تند می نویسم و دیگه به صفحه نیگاه نمی کنم که چی می نویسم اگز غلط املایی داشتم به بزرگیه خودتونببخشید

کلاس بعدیع ما چهار شنبه ۲ تا ۴ فیزیک پیشه راستی یادتون نره تمرین ها روبنویسید

در پناه مهر نوشته شده توسط صلیب*T*

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر بختیاری دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ب.ظ http://pnugarmsar.blogsky.com

سلام عزیز . امیدوارم که ساعات خوشی در دانشگاه پیام نور داشته باشی . فقط نمی دونم تو کدوم مرکز هستی . من از بچه ها پیام نور گرمسار هستم . به ما سر بزن خوشحال می شم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد