تمام

سلام بچه

من از دست اتفاقی که افتاده خیلی کفری یم شاید به احتمال خیلی خیلی زیاد این وب رو ببندم به من هم دیگه ربطی نداره که کی می یاد کی می ره کی نمی ره کلاس هست نیس نمی دونم از این چرندیات.....

از همه تون معذرت می خوام

من رو ببخشید

بای

در پناه یار به خدا سپردمتون یا علی بای

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:12 ب.ظ

امیدوارم از نظر من ناراحت نشده باشید!من نگفتم که حرفهای همکلاسیمون واقعیت بوده تازه بطور کامل تکذیب میکنم!شما با رفتارتون اوضاع رو بدتر میکنید!در ضمن بدونید همونطور که پسر بی جنبه هست دخترش هم هست!من گفتم که از نقد خودتون ناراحت نشید!لابد ناقدش کاری نبوده!!!

ببینید بچه ها من از آی پی سیستون می فهمم که توی کدوم کافی نت یا خونه یا حتی کدوم سیس برای من نظر دادید در ضمن ببینید با نوشتن میلنون همه ی بچه ها از آدرس ایمیل با خبر می شن تل من به چه درد تو می خوره آخه ؟ من دیگه کاری با شما ندارم این الان مثل یه زخمه که سینه ی منرو خاک زده و الان داره روش خشک می شه سعی نکنید این زخم روتازش کنید حله من که شما رو نمیشناسم اگه می خواستم کرم بریزم خوب . بی خیالنه حرف های من معقوله نه حرف فای شما نمه شما حرف های ما رو قبول دارید نه شما حرف های ما رو و در ضمن کار بی هوده حرامه پس بهتره از این بیشتر کار حرام انجام ندیم بی خیال شید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد