باز هم ببخشید

ببینید بچه ها من معذرت می خوام

این وب دست دو سه تا از دوستان من هم هست که با هک آپ می کنیم اون با ما مشورت نکرد ما دیدیم که فیده نداره

همون طوری که گفتم ما باید دو روذ قبل از این که بریم کافی نت باید پولشون رو قبلا بپردازم وا الله خداییش من هم ۴۰ ۵۰ تومن پول دم دستم نبود خب چه کنیم گفتم که بریم دم کافی باهاشون بحرفم ولی همون جوری که میدونید بچه ها خی لیاشون هنوز معتاد اینترنت نشدن تا اونا معتاد بشن ما ترکمون رو تموم کردیمولی جدی بعذی از بچه ها می تونن بیان سی ان ولی خیلی از بچه ها نمی تونم و تا این بچه ها یاد بگیرن که اینترنتی بشت ت ائن مئقع این وبلاگ بازدهی کامل رو نداره

نمی شه که بعضی از بچه ها بیان کافی بعضی که خبر ندارن  بمونن تو دانش گاه الاف ! می شه ؟ خب نمی شه دیگه شما خودتون بگید به نطر من بریم دانش گاه بهتره همون جا یه فکری  می کنم من که فکر کنم این هفته رو کن لم یکن باید تلقی کرد؟! نظر شما چیه نظر بدید که چه کنیم بهتره

داستی اگر دوست دارید بگید ت وبم رو پسورد دار کنم که فقط خودمون بتونیم ازش استفاده کنیم

منتظر نظرات جوبتون هستم

در پناه یار

نوشته شده توسط صلیب 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش(saviz_101) چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:50 ب.ظ

کارت خیلی عالیه ولی کاشکی به جای هر چیزی اول غلط املائئ هاتو درست کنی ممنون میشم

بابا من سرم شلوغه منم تند تند تایپ می کنم برای اینه که ممکنه ذستم روی حروف دیگه هم بره
ببخشید بای

فرزاد جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:18 ق.ظ

بابا غلط املایی!!!!!!!!!!!!
دست هر چی کلاس اولی رو از پشت بستی.
در ضمن من می معذرتم ولی خیلی دیگه خودتون رو.......
کردین. ولی بازم ممنونم که به فکر بچه های کلاس هستین.

ای ول فرزاد دارم برات یه چند تایی این ور و اون ور
کنه من که بی کار نیستم ببینم چی می نویسم همین که منظور رو برسونم کافیه
ای ول از میلت باهات خواهم چتید در پناه مهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد